Monday 17 November 2014

Kelas Memproses Serbuk Ice Blended

Tokey Ice D Blended 2015

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah s.w.t , Kini diatas permintaan ramai Kursus Memproses Serbuk Ice Blended kini Kembali menemui anda.

Saya kembali berkongsi Ilmu terkini formula menghasilkan serbuk ice blended di pasaran yang lebih berkualiti dan amat menjimatkan kos.

Suasana Ekonomi Tahun 2015 yang akan menyebabkan Kos Barang Perniagaan akan naik mendadak, kini saya kembali tampil membantu meringankan beban Peniaga dan Bakal Peniaga Ice Blended di Seluruh Malaysia.

Bengkel Memproses Serbuk Ice Blended akan diadakan di 2 Negeri Terpilih pada bulan Disember ini. Pastikan anda Menempah Seat anda sebelum anda mengigit jari.


3 comments:

  1. Mcmna nk sertai kursus ni... shellaishak@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Mcmna nk sertai kursus ni... shellaishak@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Jika anda mempunyai masalah kewangan, maka sudah tiba masanya untuk anda tersenyum. Anda hanya perlu menghubungi Encik Benjamin dengan jumlah yang anda mahu pinjam dan tempoh pembayaran yang sesuai dengan anda dan anda akan mempunyai pinjaman anda dalam masa kurang dari 48 jam. Saya hanya mendapat manfaat untuk keenam kali pinjaman sebanyak 700 ribu dolar untuk tempoh 180 bulan dengan kemungkinan membayar sebelum tarikh tamat tempoh. Jadikan kenalan dengannya dan anda akan melihat bahawa dia seorang lelaki yang jujur dengan hati yang baik. E-melnya adalah lfdsloans@lemeridianfds.com dan nombor telefon WhatAppnya ialah + 1-989-394-3740

    ReplyDelete